...
Налаштування Bria Solo
додаткову документацію по Bria Solo можна знайти за посиланням
Expand | ||
---|---|---|
| ||
Спочатку необхідно зареєструвати аккаунт Bria Solo. Для прикладу обрано Bria Solo. Вказуємо свою пошту. Зверніть увагу: тут вказуємо новий пароль для аккаунту Bria. Для SIP реєстрації номера використовується інший пароль. Створюємо нові SIP налаштування. Обираємо Configure SIP Settings. В якості SIP USERNAME використовуємо номер тільки у форматі "380..." та SIP PASSWORD, який ви отримали при підписанні контракту. Якщо номер використовує "Авторизацію за IP адресою", то вказуємо будь-яке значення. В полі Domain вказуємо сервер та порт залежно від типу підключення. Обираємо транспорт TLS. Якщо ви обрали підключання з шифруванням вмикаємо SRTP:Enabled. Після створення налаштувань натискаємо To the Dashboard! Переходимо на Settings and Preferences. Вмикаємо DTMF Mode: RFC2833 та аудіо кодеки G.711u, G.711a. Для логіну в мобільний додаток вказуємо пошту та пароль від Bria акаунту. Переходимо на закладку Settings. Тут з'являться налаштування вашого SIP номера. |
Налаштування 3CX Phone System
Для роботи з SIP необхідно використовувати версію 3CX v16 Update 3 або вище.
Налаштування:
1. В параметрах SIP-транка з'явилась нова опція «Transport Protocol». Для підключения TLS-транка необхідно вказати TLS (Transport Layer Security) та завантажте на сервер сертифікат безпеки (.pem), предоставленний SIP-оператором. Тепер всі SIP-повідомлення між АТС та провайдером будут зашифровані.
2. Рівень сумісності протокола TLS. В разділі «Settings» > «Security» з'явився новий параметр «Enable PCI compliance SSL/SecureSIP Transport and Ciphers», який вказує режим сервера в TLS v1.2 (та відключає сумісності з TLS v1.0). Зверніть увагу: TLS v1.2 не сумісний з деякими застарілими SIP-пристроями.
Додаткову документацію по 3CX Phone System можна знайти за посиланням.
Налаштування SipDroid (OC Android)
додаткову документацію по SipDroid можна знайти за посиланням
Expand | ||
---|---|---|
| ||
Спочатку необхідно створити нові SIP налаштування. Authorization Username: вказуємо номер тільки у форматі "380...". Вказуємо пароль, який ви отримали при підписанні контракту. Якщо номер використовує "Авторизацію за IP адресою", то вказуємо будь-яке значення. В поле Server вказуємо сервер та порт залежно від типу підключення. Обираємо протокол TLS. В аудіо кодеках обраємо тільки кодеки PCMU та PCMA. |
Налаштування Sipnetic (OC Android)
додаткову документацію по Sipnetic можна знайти за посиланням
Expand | ||
---|---|---|
| ||
Необхідно створити нові SIP налаштування. Обираємо Enter Manually. Вказуємо сервер та порт залежно від типу підключення. В якості логіна вказуємо номер тільки у форматі "380...". Пароль ви отримали при підписанні контракту. Якщо номер використовує "Авторизацію за IP адресою", то вказуємо будь-яке значення. Вказаної інформації достатньо для реєстраціі, повинен з'явитися статус Available. Далі вказуємо налаштування для дзвінків у меню Settings. Обираємо аудіо кодеки G.711 A-Law, G.711a u-Law. Вмикаємо протокол TLS. Вмикаємо шифрування Enable call encryption ✓ - якщо ви обрали пыдключення з шируванням (SRTP). Також можна ввімкнути запис логів Enable logging ✓ для пошуку помилок. |
Правила набору:
Міські/міжміські/мобільні напрями
(Код міста/оператора) (номер телефону абонента), наприклад, 044ХХХХХХХМіжнародні напрями
00 (код країни) (код міста/оператора) (номер телефону абонента), наприклад, 007495ХХХХХХХ
або
+ (Код країни) (код міста/оператора) (номер телефону абонента), наприкладб + 7495ХХХХХХХЕкстрені
101, 102, 103 і т.д.CallerID
При здійсненні вихідних дзвінків PBX передає інформацію про присвоєний їй CallerID. Для коректної роботи послуги, CallerID від клієнта повинен надходити в міжнародному форматі і без "+", наприклад, 38044ХХХХХХХ.
Тарифний план "Єдина мережа Нова 50"
Тарифний план "Єдина мережа Нова 50" дає можливість перенести мобільний номер у SIP канал та забезпечити многоканальність дзвінків на GSM номер. Якщо у вас вже підключений номер на тариф "Єдина мережа Нова 50" та ви виконуєте його налаштування, будь ласка, в першу чергу переконайтеся, що на цьому номері активована безумовна переадресація на SIP номер.
Встановити переадресацію можна або самойстійно за інструкцією Управління дзвінками або звернувшись до вашого менеджера.
При переадресації дзвінків на номери з ТП "Єдина мережа преміум IP" плата за переадресацію - 0,21 грн, не знімається.
Пошук несправностей
Якщо PBX встановлений на OS Linux, перевірити доступність TLS можна наступним чином:
# echo "x" | openssl s_client -connect csbc.lifecell.ua:XXXX
де XXXX це порт, на який ви надсилаєте реєстрацію (5061 чи 5081) або 5071 якщи ви авторизуєтесь за IP адресою
Якщо ви звертаєтесь до технічної підтримки lifecell будь ласка вкажіть наступну інфрмацію. Це пришвидчить отримання відповіді на ваше питання.
- Суть звернення - докладний опис симптомів виниклої проблеми
- Приклад неуспішного дзвінка - номер А, номер Б, дата та час
- Час спроби неуспішної реєстрації
- Налаштування піру та реєстрації у текстовому вигляді чи скріни програми
- Яку помилку ви бачите чи яке голосове повідомленн чуєте
- Ваша IP адреса
SIP помилки
401 Unauthorized, неправильно вказаний логін чи пароль.
400 Bad Request, помилка SIP протоколу, будь ласка зверніться до технічної підтримки.
403 Invalid Phone Number, неправильно вказаний номер абонента.
407 Proxy Authentication Required, необхідно вказати Proxy-Authenticate або IP адреса не зареєстрована за номером який ви використовуєте (тільки у випадку авторизація за IP адресою).
409 Not enough money, на балансах номера та контракта закінчились гроші.
480 Temporarily Unavailable, немає реєстрації, не налаштована маршрутизація.
404 Not found, такий номер не заведений на платформі.
488 Not Acceptable Here, шифровання RTP/SRTP дзвінка не співпадає з налаштуванням номеру. Необхідно змінити параметр encryption.
500 Service Unavailable, SIP сервіс недоступний.
500 Service Unavailable. X-FWD-Original incorrect, некоретно вказана переадресація дзвінка.
501 Not Implemented, 502 Bad Gateway, даний напрямок наразі недоступний, будь ласка зверніться до технічної підтримки.
503 Simultaneous calls limit reached, перевищено ліміт одночасних викликів.
603 Declined, абонент Б відхилив дзвінок.
Як зняти дамп дзвінка
Зняти дамп дзвінка ви можете будь-яким зручним способом. Нижче декілька популярних варіантів:
Мережева утіліта sngrep
Програма Wireshark
Будь ласка зберігайте файл у форматі pcap.
Перевірка балансу
Перевірити залишок грошей на лінії чи контракті можна через система самообслуговування "Мій lifecell" https://my.lifecell.ua/