Дерево сторінок

Versions Compared

Ключ

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Зміст
maxLevel27

Схема підключення


Безпека підключення

...

Пошук несправностей
Якщо PBX встановлений на OS Linux, перевірити доступність TLS можна наступним чином:
# echo "x" | openssl s_client -connect csbc.lifecell.ua:XXXX
де XXXX це порт, на який ви надсилаєте реєстрацію (5061 чи 5081) або 5071 якщи ви авторизуєтесь за IP адресою

Якщо ви звертаєтесь до технічної підтримки lifecell будь ласка вкажіть наступну інфрмацію. Це пришвидчить отримання відповіді на ваше питання.
- Суть звернення - докладний опис симптомів виниклої проблеми
- Приклад неуспішного дзвінка - номер А, номер Б, дата та час
- Час спроби неуспішної реєстрації
- Налаштування піру та реєстрації у текстовому вигляді чи скріни програми
- Яку помилку ви бачите чи яке голосове повідомленн чуєте
- Ваша IP адреса


SIP помилки

401 Unauthorized, неправильно вказаний логін чи пароль.
400 Bad Request, помилка SIP протоколу, будь ласка зверніться до технічної підтримки.
403 Invalid Phone Number, неправильно вказаний номер абонента.
407 Proxy Authentication Required, необхідно вказати Proxy-Authenticate або IP адреса не зареєстрована за номером який ви використовуєте (тільки у випадку авторизація за IP адресою).
409 Not enough money, на балансах номера та контракта закінчились гроші.
480 Temporarily Unavailable, немає реєстрації, не налаштована маршрутизація.
404 Not found, такий номер не заведений на платформі.
488 Not Acceptable Here, шифровання RTP/SRTP дзвінка не співпадає з налаштуванням номеру. Необхідно змінити параметр encryption.
500 Service Unavailable, SIP сервіс недоступний.
500 Service Unavailable. X-FWD-Original incorrect, некоретно вказана переадресація дзвінка.
501 Not Implemented, 502 Bad Gateway, даний напрямок наразі недоступний, будь ласка зверніться до технічної підтримки.
503 Simultaneous calls limit reached, перевищено ліміт одночасних викликів.
603 Declined, абонент Б відхилив дзвінок.

...