Якщо у вас є діючий договір та ви бажаєте внести зміни в налаштування та/або у вас виникли проблеми в роботі сервісу,
будь ласка, зверніться за наступною e-mail адресою: iot@lifecellvoip_help@lifecell.com.ua
В листі вкажіть:
Інформація яка допоможе нам якнайшвидше вам допомогти:
- Номер контракту та телефону
- Ваша IP адреса
- Налаштування номера
- Опис проблеми чи помилки яка виникає
- Час початку проблеми
- У разі проблем з реєстрацією - дата та час спроби, номер, IP адреса
- У разу проблем з дзвінками - приклад дзвінка у форматі: номер А, номер Б, дата та час
- Скріни із помилками
- ваше ім'я,
- e-mail, який ви вказали при підписанні контракту
- номер контракту
- бажані зміни (напр., змінити ІР адресу, додати додаткову ІР адресу, змінити кількість безномерних ліній, змінити тип авторизації і т.д.)
- або опишіть проблему в роботі сервісу
- можна додати скріни із помилками/проблемами в роботі сервісу