Дерево сторінок

Versions Compared

Ключ

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Якщо у вас є діючий договір та ви бажаєте внести зміни в налаштування та/або у вас виникли проблеми в роботі сервісу,
будь ласка, зверніться за наступною e-mail адресою: iot@lifecellvoip_help@lifecell.com.ua

В листі вкажіть:

Інформація яка допоможе нам якнайшвидше вам допомогти:

  • Номер контракту та телефону
  • Ваша IP адреса
  • Налаштування номера
  • Опис проблеми чи помилки яка виникає
  • Час початку проблеми
  • У разі проблем з реєстрацією - дата та час спроби, номер, IP адреса
  • У разу проблем з дзвінками - приклад дзвінка у форматі: номер А, номер Б, дата та час
  • Скріни із помилками
  • ваше ім'я,
  • e-mail, який ви вказали при підписанні контракту
  • номер контракту
  • бажані зміни (напр., змінити ІР адресу, додати додаткову ІР адресу, змінити кількість безномерних ліній, змінити тип авторизації і т.д.)
  • або опишіть проблему в роботі сервісу
  • можна додати скріни із помилками/проблемами в роботі сервісу