Зміст maxLevel 27
Схема підключення
Безпека підключення
При передачі SIP сигналізації по UDP та використанні RTP для передачі голосу вся інформація передається у відкритому вигляді, що робить можливим перехоплення третіми особами реєстраційних данних та аудіо дзвінка.
Для забезпечення безпеки клієнтських підключень з боку lifecell застосовується шифрування сигнального і голосового трафіку за рахунок використання протоколів SIP TLS та SRTP.
Протокол TLS має на увазі обмін сертифікатами та перевірку сертифіката сервера від довіреного центру сертифікації.
Авторизація та реєстрація
Для здійснення вихідних дзвінків можливі два варіанти авторизації:
- Авторизація за логіном (номеру телефону) і паролю
- Авторизація по IP адресою
Точки підключення в залежності від типу авторизації:
...
Expand | ||
---|---|---|
| ||
Зверніть увагу, якщо ви змінюєте свою IP адресу чи бажаєте використовувани підключення з шифруванням (SRTP) - вам необхідно повідомити про це свого менеджера для внесення змін з нашої сторони. |
Expand | ||
---|---|---|
| ||
Зверніть увагу, якщо ви змінюєте свою IP адресу чи бажаєте використовувани підключення без шифрування (RTP) - вам необхідно повідомити про це свого менеджера для внесення змін з нашої сторони. |
Expand | ||
---|---|---|
| ||
Зверніть увагу, якщо ви змінюєте свою IP адресу - вам необхідно повідомити про це свого менеджера для внесення змін з нашої сторони. Для зміни шифрування (RTP на SRTP чи навпаки) необхідно тільки змінити параметр encryption на вашій стороні. |
Expand | ||
---|---|---|
| ||
sip.conf |
Expand | ||
---|---|---|
| ||
sip.conf |
Expand | ||
---|---|---|
| ||
[380931700000] |
Expand | ||
---|---|---|
| ||
sip.conf |
Приклад конфігурації Asterisk PBX
Warning |
---|
Увага! Для того, щоб дзвінки не обривались на 30-й секунді, версія Asterisk повинна бути не нижче 1.8.21.0 або 11.3.0. |
...
title | Створення сертификату сервера |
---|
...
Expand | ||
---|---|---|
| ||
-----BEGIN CERTIFICATE----- MIIDrzCCApegAwIBAgIQCDvgVpBCRrGhdWrJWZHHSjANBgkqhkiG9w0BAQUFADBh MQswCQYDVQQGEwJVUzEVMBMGA1UEChMMRGlnaUNlcnQgSW5jMRkwFwYDVQQLExB3 d3cuZGlnaWNlcnQuY29tMSAwHgYDVQQDExdEaWdpQ2VydCBHbG9iYWwgUm9vdCBD QTAeFw0wNjExMTAwMDAwMDBaFw0zMTExMTAwMDAwMDBaMGExCzAJBgNVBAYTAlVT MRUwEwYDVQQKEwxEaWdpQ2VydCBJbmMxGTAXBgNVBAsTEHd3dy5kaWdpY2VydC5j b20xIDAeBgNVBAMTF0RpZ2lDZXJ0IEdsb2JhbCBSb290IENBMIIBIjANBgkqhkiG 9w0BAQEFAAOCAQ8AMIIBCgKCAQEA4jvhEXLeqKTTo1eqUKKPC3eQyaKl7hLOllsB CSDMAZOnTjC3U/dDxGkAV53ijSLdhwZAAIEJzs4bg7/fzTtxRuLWZscFs3YnFo97 nh6Vfe63SKMI2tavegw5BmV/Sl0fvBf4q77uKNd0f3p4mVmFaG5cIzJLv07A6Fpt 43C/dxC//AH2hdmoRBBYMql1GNXRor5H4idq9Joz+EkIYIvUX7Q6hL+hqkpMfT7P T19sdl6gSzeRntwi5m3OFBqOasv+zbMUZBfHWymeMr/y7vrTC0LUq7dBMtoM1O/4 gdW7jVg/tRvoSSiicNoxBN33shbyTApOB6jtSj1etX+jkMOvJwIDAQABo2MwYTAO BgNVHQ8BAf8EBAMCAYYwDwYDVR0TAQH/BAUwAwEB/zAdBgNVHQ4EFgQUA95QNVbR TLtm8KPiGxvDl7I90VUwHwYDVR0jBBgwFoAUA95QNVbRTLtm8KPiGxvDl7I90VUw DQYJKoZIhvcNAQEFBQADggEBAMucN6pIExIK+t1EnE9SsPTfrgT1eXkIoyQY/Esr hMAtudXH/vTBH1jLuG2cenTnmCmrEbXjcKChzUyImZOMkXDiqw8cvpOp/2PV5Adg |
...
title | Налаштування TLS |
---|
...
Expand | ||
---|---|---|
| ||
У разі вибору параметра "з реєстрацією", кожну номерну лінію необхідно "зареєструвати". |
Expand | ||
---|---|---|
| ||
[38044232XXXX] ; peer, SIP-канал в сторону lifecell, прописується для кожної номернії лінії. |
Expand | ||
---|---|---|
| ||
Завжди повинен бути Content-Type: application/sdp |
Приклад конфігурації PJSIP
Expand | ||
---|---|---|
| ||
[mytrunk] |
Expand | ||
---|---|---|
| ||
force_rport=yes |
Expand | ||
---|---|---|
| ||
[lifecell-in] |
1.1.1.1:5060 - IP адреса та порт з вашої сторони
csbc.lifecell.ua:5061 - сервер та порт зі сторони lifecell, порт залежить від обраних налаштувань лінії
Більше параметрів PJSIP з описом можна знайти за посиланням.
Приклад налаштування MicroSIP
Номер повинен бути вказаний у міжнародному форматі 380ххххххх. Не забувайте вказати порт SIP серверу.
Налаштування Zoiper
Ви знайдете налаштування lifecell для Zoiper за посиланням.
...
title | Приклад налаштування для смарфона (ОС Android) |
---|
Необхідно створити новий обліковий запис. Натискаємо Create an account.
В якості Username використовуємо номер тільки у форматі "380..." та Password, який ви отримали при підписанні контракту. Якщо номер використовує "Авторизацію за IP адресою", то вказуємо будь-яке значення.
В поле hostname вказуємо сервер та порт залежно від типу підключення.
Крок з проксі пропускаємо.
Обираємо SIP TLS як SIP-протокол доступу до мережі.
Далі переходимо в Settings для налаштування параметрів дзвінків.
Обираємо Accounts.
Тут з'явиться SIP акаунт, який ми створили на попередніх кроках.
Cпочатку обираємо Audio Codec Settings.
В Audio Codec Settings обраємо кодеки uLaw та aLaw.
В Encryption Settings обраємо Enable SRTP. Це налаштування вказує, що при обміну пакетами з сервером буде використовуваитсь шифрування інформації.
В Features обраємо DTMF Style: RFC-2833.
Налаштування Linphone (OC Android)
додаткову документацію по Linphone можна знайти за посиланням
Expand | ||
---|---|---|
| ||
Необхідно створити новий обліковий запис. Натискаємо USE SIP ACCOUNT. В якості Username використовуємо номер тільки у форматі "380..." та Password, який ви отримали при підписанні контракту. Якщо номер використовує "Авторизацію за IP адресою", то вказуємо будь-яке значення. В поле Domain вказуємо сервер та порт залежно від типу підключення. Після введення данних Linphone автоматично намагається встановити з'єднання, у лівому верхньому кутку повинен з'явитися статус Connected. Натиснувши на кнопку поруч зі статусом можна побачити розширенні параметри для акаунту. На закладці SIP ACCOUNT можна редагувати Username, Domain, транспорт та порт. Зверніть увагу: порт редагується у параметрі SIP Proxy. В AUDIO обраємо кодеки PCMU та PCMA. В СALL вказуємо чи буде використовуватись шифрування. Це залежить від ваших налаштувань. SRTP - якщо у вас э шифрування, RTP - якщо шифрування немає. Також вмикаємо DTMF: RFC-2833. В ADVANCED можна ввімкнути запис логів для пошуку помилок та вказати папку в яку логи будуть записані. Таким чином виглядаюсь вхідні та вихідні дзвінки. |
Налаштування SessionTalk Softphone (OC Android)
додаткову документацію по SessionTalk Softphone можна знайти за посиланням
Expand | ||
---|---|---|
| ||
Необхідно створити новий обліковий запис. Натискаємо на ключик в правому верньому кутку. Обраємо Generic. В якості Account Name використовуємо номер тільки у форматі "380...". Вказуємо пароль, який ви отримали при підписанні контракту. Якщо номер використовує "Авторизацію за IP адресою", то вказуємо будь-яке значення. В якості Auth UserName використовуємо номер тільки у форматі "380...". В полі Domain вказуємо сервер та порт залежно від типу підключення. Вмикаємо DTMF Mode: RFC2833. Обираємо транспорт TLS. Вибираємо Encrypt Audio: Always, якщо ви вибрали підключення з шифруванням чи Encrypt Audio: Disabled - якщо без шифруванням. В аудіо кодеках обраємо тільки кодеки PCMU та PCMA. Після всіх налаштувань активуємо акаунт. Після введення данних SessionTalk автоматично намагається встановити з'єднання, повинен з'явитися статус Registered. Після введення даних SessionTalk автоматично намагається встановити з'єднання, повинен з'явитися статус Registered. В Preferences можна ввімкнути запис логів для пошуку помилок. |
Налаштування MizuDroid SIP VOIP Softphone (OC Android)
додаткову документацію по MizuDroid SIP VOIP Softphone можна знайти за посиланням
Expand | ||
---|---|---|
| ||
Необхідно створити новий обліковий запис. На головній сторінці додаємо логін, пароль та адресу сервера. В якості Username використовуємо номер тільки у форматі "380...". Вказуємо пароль, який ви отримали при підписанні контракту. Якщо номер використовує "Авторизацію за IP адресою", то вказуємо будь-яке значення. В полі Domain вказуємо сервер та порт залежно від типу підключення. Далі на головній сторінці натискаємо Advanced та вказуємо Transport protocol: TLS. На головній сторінці натискаємо Advanced -> More Settings-> Advanced Settings-> SIP Settings, обираємо DTMF: RFC 2833. На головній сторінці натискаємо Advanced -> More Settings-> Advanced Settings-> Media Settings, обираємо Audio codec: PCMU та PCMA. На головній сторінці натискаємо Advanced -> More Settings-> Advanced Settings-> Media Settings, обираємо Media encryption: SRTP. На головній сторінці натискаємо Advanced -> More Settings-> Advanced Settings-> General Settings, тут можна ввімкнути запис логів для пошуку можливих помилок: Enable log ✓. Після введення всіх даних повинен з'явитися статус Registered. |
Налаштування PhonerLite (OC Windows)
додаткову документацію по PhonerLite Softphone можна знайти за посиланням
Expand | ||
---|---|---|
| ||
Необхідно створити новий обліковий запис. На головній сторінці додаємо логін, пароль та адресу сервера. В полі Domain вказуємо сервер та порт залежно від типу підключення. В якості Username використовуємо номер тільки у форматі "380...". Вказуємо пароль, який ви отримали при підписанні контракту. Якщо номер використовує "Авторизацію за IP адресою", то вказуємо будь-яке значення. Підтверджуємо ✓ створення аккаунту . Створений аккаунт. Далі на вкладці Мережа вказуємо Transport protocol: TLS. В кодеках обираємо аудіо кодеки G.711 A-Law, G.711 U-Law та протокол DTMF: RFC 2833. Вмикаємо SRTP , якщо ви вибрали підключення з шифруванням. |
Налаштування Bria Solo
додаткову документацію по Bria Solo можна знайти за посиланням
Expand | ||
---|---|---|
| ||
Спочатку необхідно зареєструвати аккаунт Bria Solo. Для прикладу обрано Bria Solo. Вказуємо свою пошту. Зверніть увагу: тут вказуємо новий пароль для аккаунту Bria. Для SIP реєстрації номера використовується інший пароль. Створюємо нові SIP налаштування. Обираємо Configure SIP Settings. В якості SIP USERNAME використовуємо номер тільки у форматі "380..." та SIP PASSWORD, який ви отримали при підписанні контракту. Якщо номер використовує "Авторизацію за IP адресою", то вказуємо будь-яке значення. В полі Domain вказуємо сервер та порт залежно від типу підключення. Обираємо транспорт TLS. Якщо ви обрали підключання з шифруванням вмикаємо SRTP:Enabled. Після створення налаштувань натискаємо To the Dashboard! Переходимо на Settings and Preferences. Вмикаємо DTMF Mode: RFC2833 та аудіо кодеки G.711u, G.711a. Для логіну в мобільний додаток вказуємо пошту та пароль від Bria акаунту. Переходимо на закладку Settings. Тут з'являться налаштування вашого SIP номера. |
Налаштування 3CX Phone System
Для роботи з SIP необхідно використовувати версію 3CX v16 Update 3 або вище.
Налаштування:
1. В параметрах SIP-транка з'явилась нова опція «Transport Protocol». Для підключения TLS-транка необхідно вказати TLS (Transport Layer Security) та завантажте на сервер сертифікат безпеки (.pem), предоставленний SIP-оператором. Тепер всі SIP-повідомлення між АТС та провайдером будут зашифровані.
2. Рівень сумісності протокола TLS. В разділі «Settings» > «Security» з'явився новий параметр «Enable PCI compliance SSL/SecureSIP Transport and Ciphers», який вказує режим сервера в TLS v1.2 (та відключає сумісності з TLS v1.0). Зверніть увагу: TLS v1.2 не сумісний з деякими застарілими SIP-пристроями.
Додаткову документацію по 3CX Phone System можна знайти за посиланням.
Налаштування SipDroid (OC Android)
додаткову документацію по SipDroid можна знайти за посиланням
Expand | ||
---|---|---|
| ||
Спочатку необхідно створити нові SIP налаштування. Authorization Username: вказуємо номер тільки у форматі "380...". Вказуємо пароль, який ви отримали при підписанні контракту. Якщо номер використовує "Авторизацію за IP адресою", то вказуємо будь-яке значення. В поле Server вказуємо сервер та порт залежно від типу підключення. Обираємо протокол TLS. В аудіо кодеках обраємо тільки кодеки PCMU та PCMA. |
Налаштування Sipnetic (OC Android)
додаткову документацію по Sipnetic можна знайти за посиланням
Expand | ||
---|---|---|
| ||
Необхідно створити нові SIP налаштування. Обираємо Enter Manually. Вказуємо сервер та порт залежно від типу підключення. В якості логіна вказуємо номер тільки у форматі "380...". Пароль ви отримали при підписанні контракту. Якщо номер використовує "Авторизацію за IP адресою", то вказуємо будь-яке значення. Вказаної інформації достатньо для реєстраціі, повинен з'явитися статус Available. Далі вказуємо налаштування для дзвінків у меню Settings. Обираємо аудіо кодеки G.711 A-Law, G.711a u-Law. Вмикаємо протокол TLS. Вмикаємо шифрування Enable call encryption ✓ - якщо ви обрали пыдключення з шируванням (SRTP). Також можна ввімкнути запис логів Enable logging ✓ для пошуку помилок. |
Правила набору:
Міські/міжміські/мобільні напрями
(Код міста/оператора) (номер телефону абонента), наприклад, 044ХХХХХХХМіжнародні напрями
00 (код країни) (код міста/оператора) (номер телефону абонента), наприклад, 007495ХХХХХХХ
або
+ (Код країни) (код міста/оператора) (номер телефону абонента), наприкладб + 7495ХХХХХХХЕкстрені
101, 102, 103 і т.д.CallerID
При здійсненні вихідних дзвінків PBX передає інформацію про присвоєний їй CallerID. Для коректної роботи послуги, CallerID від клієнта повинен надходити в міжнародному форматі і без "+", наприклад, 38044ХХХХХХХ.
Тарифний план "Єдина мережа Нова 50"
Тарифний план "Єдина мережа Нова 50" дає можливість перенести мобільний номер у SIP канал та забезпечити многоканальність дзвінків на GSM номер. Якщо у вас вже підключений номер на тариф "Єдина мережа Нова 50" та ви виконуєте його налаштування, будь ласка, в першу чергу переконайтеся, що на цьому номері активована безумовна переадресація на SIP номер.
Встановити переадресацію можна або самойстійно за інструкцією Управління дзвінками або звернувшись до вашого менеджера.
При переадресації дзвінків на номери з ТП "Єдина мережа преміум IP" плата за переадресацію - 0,21 грн, не знімається.
...
SIP помилки
401 Unauthorized, неправильно вказаний логін чи пароль.
400 Bad Request, помилка SIP протоколу, будь ласка зверніться до технічної підтримки.
403 Invalid Phone Number, неправильно вказаний номер абонента.
407 Proxy Authentication Required, необхідно вказати Proxy-Authenticate або IP адреса не зареєстрована за номером який ви використовуєте (тільки у випадку авторизація за IP адресою).
409 Not enough money, на балансах номера та контракта закінчились гроші.
480 Temporarily Unavailable, немає реєстрації, не налаштована маршрутизація.
404 Not found, такий номер не заведений на платформі.
488 Not Acceptable Here, шифровання RTP/SRTP дзвінка не співпадає з налаштуванням номеру. Необхідно змінити параметр encryption.
500 Service Unavailable, SIP сервіс недоступний.
500 Service Unavailable. X-FWD-Original incorrect, некоретно вказана переадресація дзвінка.
501 Not Implemented, 502 Bad Gateway, даний напрямок наразі недоступний, будь ласка зверніться до технічної підтримки.
503 Simultaneous calls limit reached, перевищено ліміт одночасних викликів.
603 Declined, абонент Б відхилив дзвінок.
...
Перевірка балансу
Перевірити залишок грошей на лінії чи контракті можна через система самообслуговування "Мій lifecell" https://my.lifecell.ua/
Expand | ||
---|---|---|
| ||
Для реєстрації в системі слід перейти за посиланням: https://my.lifecell.ua/, натиснути «Увійти», ввести номер телефону Адміністратора або Супер Адміністратора корпорації та натиснути «Підтвердити». Підключення послуги «Адміністратор корпорації» або «Супер Адміністратор корпорації» здійснюється за допомогою письмової заяви у магазині lifecell або у відповідального Експерта з продажу або обслуговування. Після того, як натиснули «Підтвердити» система запропонує обрати e-mail, на який автоматично відправляється одноразовий пароль OTP (one time password). Зверніть увагу! Одноразовий пароль OTP може бути відправлений тільки на e-mail Відповідальної особи або Керівника, які закріплені за контрактом. Далі система автоматично запропонує створити свій унікальний Пароль. Після створення Паролю необхідно натиснути «Підтвердити» і вхід в систему My lifecell відбуватиметься виключно по створеному власному Паролю (з можливістю змінювати його). |
F.A.Q.
Що означає помилка 409 Not enough money?
...
Colour | green |
---|---|
Name | FAQ |
Що означає помилка 409 Not enough money?
...