Якщо у вас є діючий договір та у вас виникли проблеми в роботі сервісу, будь ласка, зверніться за наступною e-mail адресою: voip_help@lifecell.com.ua
Інформація яка допоможе нам якнайшвидше вам допомогти:
- Номер контракту та телефон
- Ваша IP адреса
- Налаштування транку по номеру
- Опис проблеми чи помилки яка виникає
- Час початку проблеми
- У разі проблем з реєстрацією - дата та час спроби, номер, IP адреса
- У разу проблем з дзвінками - приклад дзвінка у форматі: номер А, номер Б, дата та час
- Скріни із помилками
Зверніть увагу!
З наступними питаннями звертайтесь безпосередньо до свого менеджера:
- Зміна налаштувань VoIP номерів, наприклад, ввімкнення шифрування, зміна авторизації на пароль
- Перенесення VoIP номерів в транк Бінотел
- Блокування міжнародних дзвінків для VoIP номерів
- Блокування вхідних дзвінків для VoIP номерів
- Розподілення безномерних ліній між номерними лініями
- Редагування кількості безномерних ліній
- Генерація нового пароля для авторизації
- Зміна префіксу FMC
- Відключення голосової пошти
- Підключення нових номерів
- Додавання нової IP адреси для VoIP
- Ввімкнення переадресації на VoIP номерах
- Активація Адміністратора корпорації для доступу до Мylifecell
- Додавання нової контактної пошти на контракт
- Збільшення кредитного ліміта
- Зміна тарифного плану