Додаткову документацію по Bria Solo можна знайти за посиланням.
Спочатку необхідно зареєструвати аккаунт для Bria Solo.
Для реєстрації вказуємо свою пошту.
Зверніть увагу: при реєстрації вказуємо новий пароль для аккаунту Bria. Для SIP реєстрації номера використовується інший пароль.
Натискаємо "Step Up a Voice Account" та створюємо нові SIP налаштування.
Обираємо Configure SIP Settings.
В якості SIP USERNAME використовуємо номер тільки у форматі "380..." та SIP PASSWORD, який ви отримали при підписанні контракту. Якщо номер використовує "Авторизацію за IP адресою", то вказуємо будь-яке значення. В полі Domain вказуємо сервер csbc.lifecell.ua та порт залежно від типу підключення.
Обираємо транспорт TLS. Якщо ви обрали підключення з шифруванням вказуємо параметр SRTP: Enabled.
Після створення налаштувань натискаємо To the Dashboard!
Переходимо на Settings and Preferences.
Вмикаємо DTMF Mode: RFC2833
Та аудіо кодеки G.711u, G.711a
.
Для логіну в мобільний додаток вказуємо пошту та пароль від Bria акаунту.
Для налаштування номера переходимо на закладку Settings.
Тут зразу з'являться налаштування вашого SIP номера.