Дерево сторінок

Зверніть увагу! Після реактивації номера після поповнення розблокування номера на VoIP платформі може зайняти до 30 хвилин. Зразу після реактивації при дзвінку ви можете чути "Абонент не може відповісти на дзвінок" - в цьому випадку необхідно тільки зачекати 30 хвилин і повторити дзвінок.


ПитанняВідповіді
Чи можна надсилати смс повідомлення в SIP транк?

Ні, такої можливості немає.

Чи можна використовувати номери SIP телефонії для здійснення аутентифікації за технологією Flash Call?

Інші оператори можуть можуть блокувати такі виклики на номери своїх абонентів.

Чи є обмеження на кількість дзвінків?

На платформі є обмеження 300 TPS (транзакцій на секунду). При перевищенні цієї швидкості ваша IP адреса буде заблокована. 

Яку версію TLS використовувати?

Наш сервер підтримує всі версії TLS 1.0 і вище.

Що означає помилка
409 Not enough money?

Ця помилка вказує, що на балансах номера та контракта закінчились гроші. Всі баланси ви можете перевірити через https://my.lifecell.ua.
Вам необхідно поповнити рахунок чи звернутись до свого менеджера для підвищення кредитного ліміту. Звертатися до технічної підтримки не потрібно.

Чи можна використовувати SIPS URI?

Ми не підтримуємо схему SIPS URI, тільки SIP URI TLS.

Які є особливості налаштування FreePBX?

FreePBX не зберігає зміни в стандартному файлі налаштувань sip.conf.
Щоб це обійти пропишіть кастомні конфігурації з налаштування TLS в файлі sip_general_custom.conf.

Які є особливості налаштування 3СХ?

 

Використовуєте версію програми 3CX v16 Update 3.
Налаштування:
1. В параметрах SIP-транка з'явилась нова опція «Transport Protocol». Для підключення TLS-транка вкажіть TLS (Transport Layer Security) та завантажте на сервер сертифікат безпеки (.pem), який надає SIP-оператор. Теперь всі SIP-пакети між АТС та провайдером будут зашифровані.
2. Рівень сумісності протокола TLS. В розділі «Settings» > «Security» з'явився новий параметр «Enable PCI compliance SSL/SecureSIP Transport and Ciphers», який встановлює режим сервера в TLS v1.2 (та виключає сумісність с TLS v1.0). Зверніть увагу, що TLS v1.2 не сумісний з деякими застарілими SIP-пристроями.
3. Оновлення SSL-сертифіката без перезапуску. Раніше при оновленні SSL-сертифіката (Let's Encrypt) для FQDN сервера від компанії 3CX, АТС перезапускала веб-сервіс. При цьому переривалися всі поточні виклики. Тепер АТС просто ініціалізує новий сертифікат без рестарту nginx.

Як перевірити сертифікат в Asterisk?

echo "x" | openssl s_client -connect 127.0.0.1:5061 -tls1
echo "x" | openssl s_client -connect 212.58.160.196:5061 -tls1

5061 - вказуйте порт залежно від типу підключення

Чи можливо відключити IVR повідомлення "Абонент поза мережею"?

Ні.

Як змінити чи додати нову IP адресу чи тип підключення?

Будь ласка, зверніться до вашого менеджера.

Як довго займає додання/зміна IP адреси?

До 1 тижня.

Чи можна підключити приховання номеру?

Так. Для цього зверніться до свого менеджера, який активує послугу.
Після активаціі при дзвінках вказуйте заголовок X-num-hide зі значенням 1.
Наприклад, для Asterisk: exten => _X.,1,SipAddHeader(X-num-hide: 1)

Чи можна зробити підміну caller id?

Ні. Підміна caller id заборонена законодавством України.

Які правила оплати рахунку на контракті Постпейд?

Для постпейд контракту необхідно оплатити 95% від рахунку за попередній місяць до 25 числа включно поточного місяця та 100% від рахунку за попередній місяць до останнього календарного дня поточного місяця. Інакше послуги будуть заблоковані.

Що перевірити якщо не чутно звук?

Якщо ви не чуєте звук під час дзвінків, будь ласка, перевірте, що з вашої сторони відкрито доступ для IP адрес, через які йде медіа поток 212.58.160.197, 212.58.160.198, діапазон портів 10000-65535.

Не проходить голос з двох сторін, що робити?

Перевірити налаштування Content-Type.
Правильні налаштування Content-Type: application/sdp
Налаштування типу Content-Type: multipart/mixed;boundary=uniqueBoundary призводять до проблем з передачею голоса.

  • No labels