Що означає помилка 409 Not enough money?
Ця помилка вказує, що на балансах номера та контракта закінчились гроші. Всі баланси ви можете перевірити через https://my.lifecell.ua.
Вам необхідно поповнити рахунок чи звернутись до свого менеджера для підвищення кредитного ліміту. Звертатися до технічної підтримки не потрібно.
Не можу отримати вхідний виклик
Крок 1: перевірити можливість використовувати кошти (ліміти) на номерах FMC VoIP. При отримані виклику буде знято 0,01 грн.
Крок 2: перевірити налаштування на своїй стороні:
Префікс 38ХХB зареєстрований на платформі csbc.lifecell.ua та для нього прописана преадресація
Сім карта з номером на тарифі FMC Mobile знаходиться в телефоні та підключена до мережи lifecell.
Номер с тарифом FMC VoIP зареєстрований на платформі csbc.lifecell.ua
Не можу зробити вихідний виклик
Крок 1: перевірити бандл та можливість використовувати кошти (ліміти) на номерах FMC mobile та FMC VoIP. При отримані виклику буде знято 0,01 грн.
Крок 2: за замовчуванням на FMC mobile можливо використовувати доступ до мережі Інтернет, смартфони при першій спробі активують пакет за 10 грн/500Мбайт та використовують весь ліміт. За потреби клієнта треба підключати Інтернет пакети 4G Бізнес.
Телефон весь час стрибає в мережах 2G/3G/4.5G
При забороні послуги «GPRG» та «3G» телефон потрібно налаштувати тільки в мережу 2G.
Телефон не отримує другий виклик, послуга «утримання, очікування виклику» на номері FMC mobile
З технічних обмежень отримати другий виклик немає можливості, пропонуємо використовувати сценарій CallForwardBusy – перевести виклик на номер FMC VoIP для подальшої обробки. На мобільному телефоні можливо активувати **67*[номер]# — переадресовувати, якщо лінія зайнята.
Як проходить дзвінок в інші країни ?
Дзвінок в інші країни тарифікується згідно за стандартною тарифікацією по напрямку. Дзвінок іде за стандартним GSM флоу дзвінка. FMC VoIP не бере участі в цьому дзвінку.