Дерево сторінок

Versions Compared

Ключ

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Налаштування додаткових послуг для нового користувача «Віртуальної АТС»



Expand
titleВідображення номеру

Налаштування «Відображення номеру»
Для налаштування вібораження номеру необхідно призначити зонішній мобільний або фіксований номер.



Номер користувача буде відображуватись як призначений повний номер.



Expand
titleПереадресація виклику


Expand
titleПослідовність дозвону та мелодія виклику для групи

На вкладці Групи натискаємо на "Додати групу" та вказуємо назву групи, короткий внутрішній номер та користувачів, яких ви хочете додати до групи. Натискаємо "Створити групу".


Далі натискаємо на поле "Члени групи" - тут можна вказати послідовність та час дозвону до кожного абонента.

В даному прикладі дзвінок буде йти до користувача 1 впродовж 20 секунд. Далі, якщо користувач 1 не відповідає, дзвінок йти до користувача John Doe впродовж наступних 20 секунд і так далі. Можливо налаштувати одночасний дзвінок на всіх користувачів, але з'єднання буде встановлено тільки из тим користувачем який відповів першим.


У властивостях групи можна завантажити мелодію, яка буде програватись замість гудків дозвону.


Також, у властивостях групи можна встановити переадресацію у тому випадку, якщо ні один із членів групи не відповів на дзвінок.


Expand
titleМелодія дозвону на основний номер та виклик за кодом користувача

На вкладці "Основний номер" - "Управління вхідними викликами" є можливість налаштувати різні маршрути дзвінка на головний номер АТС та мелодії виклику.


В меню "Віртуальний секретар" - "Вітання" ви можете завантажити файл з мелодією або записати привітання через телефон.


Також, у головному меню можна налаштувати переадресацію виклику. У налаштуваннях вище, коли абонент набирає ваш головний номер, він почує запрошення віртуального секретаря натиснути 1, 2 або 3. У разі, якщо абонент натисне 1 - дзвінок піде на Групу 1, якщо 2 - дзвінок піде на User1, якщо 3 - дзвінок піде на голосову скриньку акаунту. Коди виклику вказувати не обов'язково , можна встановити маршрути за замовчуванням, тоді абоненту не треба вибирати цифру і дзвінок одразу під за вказаним маршрутом.


Інформація

Увага! Переадресація може бути платною. Це залежить правил тарифу на номері, з якого відбувається переадресація.
В такому випадку необхідно, щоб на балансі номера були гроші або для номера був відкритий доступ до балансу контракта.