Увага!
В інтерфейсі vpbx.lifecell.ua на вкладці "Основний номер" заборонено відв'язувати основний номер компанії. Це призведе до проблем з дзвінками.
Основний номер повинен бути активним для здійснення дзвінків з та на будь-які номери Віртуальної АТС. Перевірити статус номера можна через кабінет "Мій lifecell".
Налаштування інтерфейсу «Віртуальної АТС lifecell»
Під час підключення на вашу електронну пошту надійде повідомлення з параметрами доступу до «Віртуальної АТС»: логін, пароль та ім'я облікового запису.
Зайдіть за посиланням https://vpbx.lifecell.ua/ та введіть ці параметри.
Ви опинитесь на сторінці налаштування «Віртуальної АТС»
У розділі "Номери→Номери, що використовуються" буде основний номер вашої АТС. Його не можна відв'язувати від акаунту.
На вкладці "Номери→Номери, що не використовуються" будуть номери, які ще не використовуються для дзвінків, їх можна призначити користувачу, групі користувачів чи створити конференцію.