Дерево сторінок

Versions Compared

Ключ

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Expand
titleМелодія дозвону на основний номер та виклик за кодом користувача

На вкладці "Основний номер" - "Управління вхідними викликами" є можливість налаштувати різні маршрути дзвінка на головний номер АТС та мелодії виклику.


В меню "Віртуальний секретар" - "Вітання" ви можете завантажити файл з мелодією або записати привітання через телефон.


Також, у головному меню можна налаштувати переадресацію виклику. У налаштуваннях вище, коли абонент набирає ваш головний номер, він почує запрошення віртуального секретаря натиснути 1, 2 або 3. У разі, якщо абонент натисне 1 - дзвінок піде на Групу 1, якщо 2 - дзвінок піде на User1, якщо 3 - дзвінок піде на голосову скриньку акаунту. Коди виклику вказувати не обов'язково , можна встановити маршрути за замовчуванням, тоді абоненту не треба вибирати цифру і дзвінок одразу під за вказаним маршрутом.

...

Expand
titleНалаштування конференції

Image Added

Cпочатку на вкладці "Основний номер" встановлюємо номер конференції зі списку вільних номерів.


Image Added


Для налаштування конференції необхідно призначити номер конференції


Інформація

Увага! Переадресація може бути платною. Це залежить правил тарифу на номері, з якого відбувається переадресація.
В такому випадку необхідно, щоб на балансі номера були гроші або для номера був відкритий доступ до балансу контракта.

...