...
Expand | ||
---|---|---|
| ||
На вкладці "Основний номер" - "Управління вхідними викликами" є можливість налаштувати різні маршрути дзвінка на головний номер АТС та мелодії виклику. В меню "Віртуальний секретар" - "Вітання" ви можете завантажити файл з мелодією або записати привітання через телефон. Також, у головному меню можна налаштувати переадресацію виклику. У налаштуваннях вище, коли абонент набирає ваш головний номер, він почує запрошення віртуального секретаря натиснути 1, 2 або 3. У разі, якщо абонент натисне 1 - дзвінок піде на Групу 1, якщо 2 - дзвінок піде на User1, якщо 3 - дзвінок піде на голосову скриньку акаунту. Коди виклику вказувати не обов'язково , можна встановити маршрути за замовчуванням, тоді абоненту не треба вибирати цифру і дзвінок одразу під за вказаним маршрутом. |
...
Expand | ||
---|---|---|
| ||
Cпочатку на вкладці "Основний номер" встановлюємо номер конференції зі списку вільних номерів. Для налаштування конференції необхідно призначити номер конференції |
Інформація |
---|
Увага! Переадресація може бути платною. Це залежить правил тарифу на номері, з якого відбувається переадресація. |
...