Зміна налаштувань |
Інформаціяinfo | ||
---|---|---|
| ||
В інтерфейсі vpbx.lifecell.ua на вкладці "Основний номер" заборонено Не відв'язуйте язувати основний номер компанії. Це призведе до проблем з дзвінками. Основний номер повинен бути активним для здійснення дзвінків з та на будь-які номери Віртуальної АТС. Перевірити статус номера можна через кабінет "Мій lifecell". |
Налаштування інтерфейсу «Віртуальної АТС lifecell»
Налаштування програмного SIP-клієнта Zoiper для смартфона
На Вашу Під час підключення на вашу електронну пошту надійде повідомлення з параметрми параметрами доступу до «Віртуальної АТС»: логін, пароль та ім'я облікового запису.
...
Зайдіть за посиланням https://vpbx.lifecell.ua/ та введіть наступні ці параметри доступу до Вашого інтерфейсу.
...
В інтерфейсі необхідно ввести наступні параметри доступу до Вашого інтерфейсу.
...
Ви опинитесь на сторінці налаштування «Віртуальної АТС»
...
У розділі "Номери→Номери, що використовуються" буде основний номер вашої АТС. Його не можна відв'язувати від акаунту.
На вкладці "Номери→Номери, що не використовуються" будуть номери, які ще не використовуються для дзвінків, їх можна призначити користувачу, групі користувачів чи створити конференцію.
Зайдіть у розділ «Номери» та призначьте номер «Віртуальної АТС» Вашого офісу