Зміна налаштувань | Перевірка балансу АТС |
Інформація | ||
---|---|---|
| ||
| ||
В інтерфейсі vpbx.lifecell.ua на вкладці "Основний номер" заборонено Не відв'язуйте язувати основний номер компанії. Це призведе до проблем з дзвінками. Основний номер повинен бути активним для здійснення дзвінків з та на будь-які номери Віртуальної АТС. Перевірити статус номера можна через кабінет "Мій lifecell". |
Налаштування інтерфейсу «Віртуальної АТС lifecell»
Налаштування програмного SIP-клієнта Zoiper для смартфона
На Вашу Під час підключення на вашу електронну пошту надійде повідомлення з параметрми параметрами доступу до «Віртуальної АТС»: логін, пароль та ім'я облікового запису.
...
Зайдіть за посиланням https://vpbx.lifecell.ua/ та введіть наступні ці параметри доступу до Вашого інтерфейсу.
...
В інтерфейсі необхідно ввести наступні параметри доступу до Вашого інтерфейсу.
...
Ви опинитесь на сторінці налаштування «Віртуальної АТС»
Зайдіть у розділ «Номери» та призначьте номер «Віртуальної АТС» Вашого офісу
Створіть нового користувача у розділі «Користувач». Введіть дані користувача, його е-мейл та пароль. Для відправки данних для авторизації на е-мейл користувача поставьте галочку у блоці «Відправити дані для входу». Користувачу автоматично буде призначений внутрішінй номер.
Параметри для входу будуть отправлені на е-мейл користувача. !Обов’язково перевірте папку спам щодо наявності листа з параметрами входу.
Користувач отримав свої параметри входу до інтерфейсу «Віртуальна АТС». При вході до інтерфейсу за його власними параметрами користувач може здійснюувати свої присторої та функції до них.
Можливо призначити прямий міський або мобільний номер дозвону, у роазінеобхідності надання співробітнику власного номеру.
Для подальшого налаштування користувача йому необхідно призначити новий пристрій.
Після створення кінцевого пристрою для данного користувача необхідно створити параметри налаштування для данного пристрою.
...
У розділі "Номери→Номери, що використовуються" буде основний номер вашої АТС. Його не можна відв'язувати від акаунту.
На вкладці "Номери→Номери, що не використовуються" будуть номери, які ще не використовуються для дзвінків, їх можна призначити користувачу, групі користувачів чи створити конференцію.
Після введення налаштувань необхідно натиснути «Зберегти зміни». Параметри налаштування необхідно передати користувачу, який налаштує свій пристрій відповідно до Інструкції користувача щодо налаштування програмного SIP-клієнта «Віртуальна АТС lifecell».