Зайдіть у розділ «Користувачі» та отримаєте отримайте інтерактивні підказки щодо створення користувача у системі.
Створення нового користувача
Натисніть на кнопку "Створення користувача" і введіть інформацію для створення користувача.
Користувач з'явиться у списку та його дані можна буде змінити в майбутньому.
Користувачу автоматично буде призначений внутрішній номер. Внутрішній номер може бути будь-яким, але у кожного користувача повинен бути свій унікальний внутрішній номер.
Створіть нового користувача у розділі «Користувач». Введіть дані користувача, його імейл та пароль. Для відправки даних для авторизації на імейл email користувача поставьте галочку у блоці «Відправити дані для входу». Користувачу автоматично буде призначений внутрішній номер.
Параметри для входу будуть відправлені на імейл користувача.
. Email не повинен співпадати з email-ом який ви використали для логіну в інтерфейс, зараз ви створюєте нового користувача у якого повинен бути свій email. На вказаний email прийди лист з логіном, паролем та доменом для подальшого логіну в інтерфейс.
...
Warning | ||||
---|---|---|---|---|
|
Обов’язково перевірте папку спам щодо наявності листа з параметрами входу |
...
! |
Додати пристрій
Користувач отримав свої параметри входу до інтерфейсу «Віртуальна АТС». При вході до інтерфейсу за його власними параметрами користувач може створювати свої пристрої та функції до них.
Можливо призначити прямий міський або мобільний номер дозвону, у разі необхідності надання співробітнику власного номеру.
Для подальшого налаштування користувача йому необхідно призначити новий пристрій.
Після створення кінцевого пристрою для данного користувача необхідно створити параметри налаштування для данного пристрою.
Для успішного здійснення дзвінків користувачу повинен бути призначений хоча б один пристрій.
Після введення налаштувань необхідно натиснути «Зберегти зміни». Параметри налаштування необхідно передати користувачу, який налаштує свій пристрій відповідно до Інструкції користувача щодо налаштування програмного SIP-клієнта «Віртуальна АТС lifecell».
Саме цей логін і пароль потрібно використовувати для реєстрації SIP транку.
Додаткові функції
Якщо у Віртуальній АТС більше одного номера, є можливість додати користувачу свій особистий номер.
В цьому випадку дзвінки на обраний номер будуть поступати тільки цьому користувачу.
Крім того кожен користувач може налаштувати додаткові функції для зручності користування АТС.
За промовчанням коли користувач виконує вихідний дзвінок у абонента Б буде видно основний номер Віртуальної АТС.
Якщо ж користувачу назначений особистий номер опція "Відображення номеру" дозволяє ввімкнути його відображення при вихідних дзвінках.