Дерево сторінок

Versions Compared

Ключ

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Expand
titleВідображення номеру

Image Modified

Налаштування «Відображення номеру»
Для налаштування вібораження відображення номеру необхідно призначити зонішній зовнішній мобільний або фіксований номер.


Image Modified


Image Modified

Номер користувача буде відображуватись відображатись як призначений повний номер.


Image Modified

...

Expand
titleПереадресація виклику

Image Modified

...

Expand
titleПослідовність дозвону та мелодія виклику для групи

Image Modified

На вкладці Групи натискаємо на "Додати групу" та вказуємо назву групи, короткий внутрішній номер та користувачів, яких ви хочете додати до групи. Натискаємо "Створити групу".


Image Modified

Далі натискаємо на поле "Члени групи" - тут можна вказати послідовність та час дозвону до кожного абонента.

В даному прикладі дзвінок буде йти до користувача 1 впродовж 20 секунд. Далі, якщо користувач 1 не відповідає, дзвінок

...

йтиме до користувача John Doe впродовж наступних 20 секунд і так далі. Можливо налаштувати одночасний дзвінок на всіх користувачів, але з'єднання буде встановлено тільки из тим користувачем який відповів першим.


Image Modified

У властивостях групи можна завантажити мелодію, яка буде програватись замість гудків дозвону.


Image Modified

Також, у властивостях групи можна встановити переадресацію у тому випадку, якщо ні один із членів групи не відповів на дзвінок.

...

Expand
titleМелодія дозвону на основний номер та виклик за кодом користувача

Image Added

На вкладці "Основний номер" - "Управління вхідними викликами" є можливість налаштувати різні маршрути дзвінка на головний номер АТС та мелодії виклику.


Image Added

В меню "Віртуальний секретар" - "Вітання" ви можете завантажити файл з мелодією або записати привітання через телефон.


Image Added

Також, у головному меню можна налаштувати переадресацію виклику. У налаштуваннях вище, коли абонент набирає ваш головний номер, він почує запрошення віртуального секретаря натиснути 1, 2 або 3. У разі, якщо абонент натисне 1 - дзвінок піде на Групу 1, якщо 2 - дзвінок піде на User1, якщо 3 - дзвінок піде на голосову скриньку акаунту. Коди виклику вказувати не обов'язково, можна встановити маршрути за замовчуванням, тоді абоненту не треба вибирати цифру і дзвінок одразу під за вказаним маршрутом.

...

Expand
titleНалаштування конференції

Image Added

Cпочатку на вкладці "Основний номер" встановлюємо номер конференції зі списку вільних номерів.


Image Added

Для налаштування конференції необхідно призначити номер конференції


Інформація
titleУвага!

Переадресація може бути платною. Це залежить від правил тарифу на номері, з якого відбувається переадресація.
В такому випадку необхідно, щоб на балансі номера були гроші або для номера був відкритий доступ до балансу контракта.