...
Expand | ||
---|---|---|
| ||
Налаштування «Відображення номеру» Номер користувача буде відображуватись відображатись як призначений повний номер. |
...
Expand | ||
---|---|---|
| ||
...
Expand | ||
---|---|---|
| ||
На вкладці Групи натискаємо на "Додати групу" та вказуємо назву групи, короткий внутрішній номер та користувачів, яких ви хочете додати до групи. Натискаємо "Створити групу". Далі натискаємо на поле "Члени групи" - тут можна вказати послідовність та час дозвону до кожного абонента. В даному прикладі дзвінок буде йти до користувача 1 впродовж 20 секунд. Далі, якщо користувач 1 не відповідає, дзвінок |
...
йтиме до користувача John Doe впродовж наступних 20 секунд і так далі. Можливо налаштувати одночасний дзвінок на всіх користувачів, але з'єднання буде встановлено тільки из тим користувачем який відповів першим. У властивостях групи можна завантажити мелодію, яка буде програватись замість гудків дозвону. Також, у властивостях групи можна встановити переадресацію у тому випадку, якщо ні один із членів групи не відповів на дзвінок. |
...
Expand | ||
---|---|---|
| ||
На вкладці "Основний номер" - "Управління вхідними викликами" є можливість налаштувати різні маршрути дзвінка на головний номер АТС та мелодії виклику. В меню "Віртуальний секретар" - "Вітання" ви можете завантажити файл з мелодією або записати привітання через телефон. Також, у головному меню можна налаштувати переадресацію виклику. У налаштуваннях вище, коли абонент набирає ваш головний номер, він почує запрошення віртуального секретаря натиснути 1, 2 або 3. У разі, якщо абонент натисне 1 - дзвінок піде на Групу 1, якщо 2 - дзвінок піде на User1, якщо 3 - дзвінок піде на голосову скриньку акаунту. Коди виклику вказувати не обов'язково, можна встановити маршрути за замовчуванням, тоді абоненту не треба вибирати цифру і дзвінок одразу під за вказаним маршрутом. |
...
Expand | ||
---|---|---|
| ||
Cпочатку на вкладці "Основний номер" встановлюємо номер конференції зі списку вільних номерів. Для налаштування конференції необхідно призначити номер конференції |
Інформація | ||
---|---|---|
| ||
Переадресація може бути платною. Це залежить від правил тарифу на номері, з якого відбувається переадресація. |