Дерево сторінок

Versions Compared

Ключ

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Якщо у вас є діючий договір та у вас виникли проблеми в роботі сервісу, будь ласка, залишіть звернення на формі зворотного зв'язку за посиланням https://bizcell.lifecell.ua/feedback-form/.


Інформація, зверніться за наступною e-mail адресою: voip_help@lifecell.com.uaІнформація яка допоможе нам якнайшвидше вам допомогти:

  • Номер контракту та телефон
  • Ваша IP адреса
  • Налаштування транку по номеру
  • Опис проблеми чи помилки яка виникає
  • Час початку проблеми
  • У разі проблем з реєстрацією - дата та час спроби, номер, IP адреса
  • У разу проблем з дзвінками - приклад дзвінка у форматі: номер А, номер Б, дата та час
  • Скріни із помилками


Зверніть увагу!

З наступними питаннями зверніться безпосередньо до свого менеджера.

  • Зміна налаштувань VoIP номерів, наприклад, ввімкнення шифрування, зміна авторизації на пароль
  • Перенесення VoIP номерів в транк Бінотел
  • Блокування міжнародних дзвінків для VoIP номерів
  • Блокування вхідних дзвінків для VoIP номерів
  • Розподілення безномерних ліній між номерними лініями
  • Редагування кількості безномерних ліній
  • Генерація нового пароля для авторизації
  • Зміна префіксу FMC
  • Відключення голосової пошти
  • Підключення нових номерів
  • Додавання нової IP адреси для VoIP чи зміна порядку дозвону
  • Ввімкнення переадресації на VoIP номерах
  • Активація Адміністратора корпорації для доступу до Мylifecell
  • Додавання нової контактної пошти на контракт
  • Збільшення кредитного ліміта
  • Зміна тарифного плану
  • Питання про кошти та розблокування номеру
  • Підключення додаткових послуг
  • Консультація по первинному налаштуванню


Щоб дізнатись хто є вашим менеджером радимо звернутить до представника інформаційно-консультаційного центру lifecell одним із способів:
• за номером 5433, безкоштовно в мережі lifecell в межах України
• за номером 0800 20 5433, безкоштовно зі стаціонарних номерів
• через «Чат-бот», https://www.lifecell.ua/uk/chatbot. За необхідності оберіть «зв'язок з агентом call-центру». 

Для дзвінка в контакт-центр lifecell з роумінгу необхідно набирати номер +38 063 5433 111 з номеру lifecell.

Post-paid номери

Абоненти, що користуються послугою post-paid, отримують щомісячні рахунки за розрахунковий місяць до 15го числа наступного місяця.
Оплатити 95% рекомендованої суми абоненту необхідно не пізніше 25го числа місяця, в якому рахунок був отриманий.
Оплатити 100% рекомендованої суми абоненту необхідно не пізніше передостаннього дня місяця, в якому рахунок був отриманий.
Якщо рахунок не буде оплачений вчасно, вихідні послуги будуть припинені оператором.

Переадресація

Для встановлення переадресації на номерах на тарифах «Єдина Мережа Нова 50» та "Єдина мережа FMC mobile" використовуйте інструкцію https://www.lifecell.ua/uk/poslugi/katalog/upravlinnia-dzvinkamy/. Для інших тарифів - зверніться до свого менеджера.

Портал самообслуговування

На порталі самообслуговування https://my.lifecell.ua/ ви можете переглянути інформацію по всім балансам номерів на контракті. Для отримання доступу зверніться до свого менеджера.