Якщо у вас є діючий договір та у вас виникли проблеми в роботі сервісу, будь ласка, залишіть звернення на формі зворотного зв'язку за посиланням https://bizcell.lifecell.ua/feedback-form/.
Інформація, зверніться за наступною e-mail адресою: voip_help@lifecell.com.uaІнформація яка допоможе нам якнайшвидше вам допомогти:
...
Для дзвінка в контакт-центр lifecell з роумінгу необхідно набирати номер +38 063 5433 111 з номеру lifecell.
Post-paid номери
Абоненти, що користуються послугою post-paid, отримують щомісячні рахунки за розрахунковий місяць до 15го числа наступного місяця.
Оплатити 95% рекомендованої суми абоненту необхідно не пізніше 25го числа місяця, в якому рахунок був отриманий.
Оплатити 100% рекомендованої суми абоненту необхідно не пізніше передостаннього дня місяця, в якому рахунок був отриманий.
Якщо рахунок не буде оплачений вчасно, вихідні послуги будуть припинені оператором.
Переадресація
Для встановлення переадресації на номерах на тарифах «Єдина Мережа Нова 50» та "Єдина мережа FMC mobile" використовуйте інструкцію https://www.lifecell.ua/uk/poslugi/katalog/upravlinnia-dzvinkamy/. Для інших тарифів - зверніться до свого менеджера.
...