Якщо у вас є діючий договір та у вас виникли проблеми в роботі сервісу, будь ласка, зверніться за наступною e-mail адресою: voip_help@lifecell.com.ua
Інформація яка допоможе нам якнайшвидше вам допомогти:
- Номер контракту та телефон
- Ваша IP адреса
- Налаштування транку по номеру
- Опис проблеми чи помилки яка виникає
- Час початку проблеми
- У разі проблем з реєстрацією - дата та час спроби, номер, IP адреса
- У разу проблем з дзвінками - приклад дзвінка у форматі: номер А, номер Б, дата та час
- Скріни із помилками
Зверніть увагу!
З наступними питаннями зверніться безпосередньо до свого менеджера.
- Зміна налаштувань VoIP номерів, наприклад, ввімкнення шифрування, зміна авторизації на пароль
- Перенесення VoIP номерів в транк Бінотел
- Блокування міжнародних дзвінків для VoIP номерів
- Блокування вхідних дзвінків для VoIP номерів
- Розподілення безномерних ліній між номерними лініями
- Редагування кількості безномерних ліній
- Генерація нового пароля для авторизації
- Зміна префіксу FMC
- Відключення голосової пошти
- Підключення нових номерів
- Додавання нової IP адреси для VoIP чи зміна порядку дозвону
- Ввімкнення переадресації на VoIP номерах
- Активація Адміністратора корпорації для доступу до Мylifecell
- Додавання нової контактної пошти на контракт
- Збільшення кредитного ліміта
- Зміна тарифного плану
- Питання про кошти та розблокування номеру
- Підключення додаткових послуг
- Консультація по первинному налаштуванню
Щоб дізнатись хто є вашим менеджером радимо звернутить до представника інформаційно-консультаційного центру lifecell одним із способів:
• за номером 5433, безкоштовно в мережі lifecell в межах України
• за номером 0800 20 5433, безкоштовно зі стаціонарних номерів
• через «Чат-бот», https://www.lifecell.ua/uk/chatbot. За необхідності оберіть «зв'язок з агентом call-центру».
Для дзвінка в контакт-центр lifecell з роумінгу необхідно набирати номер +38 063 5433 111 з номеру lifecell.
Переадресація
Для встановлення переадресації на номерах на тарифах «Єдина Мережа Нова 50» та "Єдина мережа FMC mobile" використовуйте інструкцію https://www.lifecell.ua/uk/poslugi/katalog/upravlinnia-dzvinkamy/. Для інших тарифів - зверніться до свого менеджера.
Портал самообслуговування
На порталі самообслуговування https://my.lifecell.ua/ ви можете переглянути інформацію по всім балансам номерів на контракті. Для отримання доступу зверніться до свого менеджера.