Додаткову документацію по Linphone можна знайти за посиланням.
Необхідно створити новий обліковий запис. Натискаємо USE SIP ACCOUNT.
В якості Username використовуємо номер тільки у форматі "380..." та Password, який ви отримали при підписанні контракту. Якщо номер використовує "Авторизацію за IP адресою", то вказуємо будь-яке значення. В поле Domain вказуємо сервер csbc.lifecell.ua та порт залежно від типу підключення.
Після введення даних Linphone автоматично намагається встановити з'єднання, у лівому верхньому кутку повинен з'явитися статус Connected.
Натиснувши на кнопку поруч зі статусом можна побачити розширенні параметри для акаунту.
На закладці SETTINGS→ SIP ACCOUNTS можна редагувати Username, Domain, транспорт та порт. Зверніть увагу: порт редагується у параметрі SIP Proxy.
В SETTINGS→AUDIO обраємо кодеки PCMU та PCMA.
В SETTINGS→СALL вказуємо чи буде використовуватись шифрування. Це залежить від ваших налаштувань. SRTP - якщо у вас є шифрування, RTP - якщо шифрування немає. Також вмикаємо DTMF: RFC-2833.
В SETTINGS→ADVANCED можна ввімкнути запис логів для пошуку помилок та вказати папку, в яку логи будуть записані. Для цього треба ввімкнути параметр "Debug logs". По замовчуванню логи будуть зберігатись на сервері Linphone, але можна вказати свій сервер. Зверніть увагу, що csbc.lifecell.ua тут вказувати не можна, це повинен бути ваш відповідно налаштований сервер.
На головній сторінці є дві вкладки на який відображаються успішні та пропущені дзвінки. Таким чином виглядаюсь вхідні та вихідні дзвінки: