- 401 Unauthorized, неправильно вказаний логін чи пароль.
- 400 Bad Request, помилка SIP протоколу, будь ласка, зверніться до технічної підтримки.
- 403 Invalid Phone Number, неправильно вказаний номер абонента.
- 407 Proxy Authentication Required, необхідно вказати Proxy-Authenticate або IP адреса не зареєстрована за номером який ви використовуєте (тільки у випадку авторизація за IP адресою).
- 409 Not enough money, на балансах номера та контракта закінчились гроші.
- 480 Temporarily Unavailable, немає реєстрації, не налаштована маршрутизація.
- 404 Not found, такий номер не заведений на платформі.
- 481 Call/Transaction Does Not Exist, Одна з можливих причин цієї помилки - це невірне значення RAck в пакеті. Наприклад, інвайт мав RAck: 500 364 INVITE, то і наступна відповідь PRACK має містити 364. Якщо вказати інше значення, сервер вважає відповідь некоректною та закінчує дзвінок помилкою
- 488 Not Acceptable Here, шифрування RTP/SRTP дзвінка не співпадає з налаштуванням номеру. Необхідно змінити параметр encryption.
- 500 Service Unavailable, SIP сервіс недоступний.
- 500 Service Unavailable. X-FWD-Original incorrect, некоректно вказана переадресація дзвінка.
- 501 Not Implemented, 502 Bad Gateway, даний напрямок наразі недоступний, будь ласка, зверніться до технічної підтримки.
- 503 Simultaneous calls limit reached, перевищено ліміт одночасних викликів.
- 603 Declined, абонент Б відхилив дзвінок.
Як зняти дамп дзвінка
Зняти дамп дзвінка ви можете будь-яким зручним способом. Нижче декілька популярних варіантів:
Мережева утіліта sngrep
Програма Wireshark
Будь ласка зберігайте файл у форматі pcap.